رونالدو بچه آمد و مرد از اولدترافورد رفت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد در واکنش به شايعه بازگشت ستاره پرتغالي به اولدترافورد گفت: رونالدو مانند يک بچه به اولدترافورد آمد و به عنوان يک مرد از جمع ما جدا شد.


 پس از باخت هفته گذشته رئال مادريد از بارسلونا در ديدار رفت ليگ قهرمانان اروپا، شايعات زيادي در مورد بازگشت احتمالي کريستيانو رونالدو به منچستر مطرح شد. از اين رو چند خبرنگار اين موضوع را روز گذشته با سرآلکس فرگوسن در ميان گذاشتند و چنين پاسخ گرفتند: رونالدو وقتي به اولدترافورد آمد، گمنام بود. مثل يک بچه جوياي نام بود. مي‌خواست ترقي کند. بسيار تلاش کرد تا به يک بازيکن مقتدر تغيير ماهيت داد. زماني هم که از تيم جدا شد، به عنوان يک مرد پرآوازه به رئال‌مادريد رفت. بعيد مي‌دانم امکاني براي بازگشتش مهيا باشد.

 وي ادامه داد: احتمال وقوع بازگشت او به اينجا، بسيار کم است. زيرا کريس خواهان پيشرفت هرچه بيشتر است و بازگشتش اثرات روحي خوبي برايش به همراه نخواهد داشت.
 مربي 25 سال گذشته شياطين سرخ افزود: به لحاظ شرايط تيمي‌ نيز امکان جذب مجدد او را اکنون نداريم. رونالدو در سال 2009 دو سال قبل درازاي رقم باورنکردني 80 ميليون پوند پس از شش سال غرورآفرين به جمع کهکشاني‌هاي مادريدي ملحق شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 2627
بازدید کل : 44684
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1